Wednesday 22 July 2015

Assalamualaikum,
 


 terlebih dahulu saya ingin mengucap ribuan terima kasih kepada yang sudi melawati entri saya,Ini adalah pertama kali saya membuat blog.Pada permulaannya memang agak sukar sedikit kerana saya beru sahaja mempelajari cara dan penggunaan blog tersebut.Tanpa membuang masa saya ingin memperkenalkan diri saya,nama saya muhammad Fauzan Bin shahril Izam ,Berasal daripada perak,berumur dalam lingkungan 20 tahun,Sekarang saya telah sambung belajar di Universiti Putra Malaysia Kampus Bintulu,Sarawak ,mengambil jurusan Diploma Food Estatw In Management,Hobi saya bermain bola tampar,berenang dan sebagainya.Ini adalah sedikit sebanyak daripada profil saya dan saya harap anda di luar sana dalam keadaan baik dan sihat sejahtera,terima kasih kerana mengunjungi halaman blog saya..

1 comments:

Pentadbir said...

Wah, mempelajari yerrzzz..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates